Oprettelse af profil

Jeg har glemt min adgangskode - hvordan får jeg en ny?
På forsiden under Log ind feltet, kan du klikke på “Glemt adgangskode”, hvor du skriver den emailadresse du angav ved oprettelsen af din profil. Herefter sender vi dig en mail med gendannelse af adgangskode.


Behøver jeg at uploade et billede på min profil?
Ja, det gør du! På Tro, Håb & Kærlighed bestræber vi os på at være et seriøst mødested med reelle og troværdige medlemmer. Dette indebærer bl.a. at du som bruger skal stå ved hvem du er, hvordan du ser ud, hvad du søger osv., og dette kræver et vellignende profilbillede. Læs evt. mere om kriterier for profilbillede under “Generelle betingelser”. 

Hvilken info er synlig for andre brugere?
Al den information som du udfylder under “generel information” med UNDTAGELSE af kontaktinfo, er synlig for andre brugere. Derudover vil dit fornavn, alder og by være synlig for de andre brugere. Dvs. at dit efternavn IKKE er synligt. Du kan til enhver tid redigere i dine oplysninger under generel information.

Hvor gammel skal man være for at oprette en profil på Tro, Håb & Kærlighed?
Du skal være 18 år for at være medlem på Tro, Håb & Kærlighed. Du kan læse mere om medlemsbetingelserne under “Generelle betingelser”. 

Jeg kan ikke udskifte mit profilbillede?
For at udskifte et billede, skal du slette det eksisterende inden du uploader et nyt. Da det er et krav på Tro, Håb & Kærlighed at du som minimum har ét billede på din profil, skal du derfor sørge for at uploade et supplerende billede, inden du sletter det du vil udskifte.

Jeg kan ikke logge ind - hvad gør jeg?
Dit brugernavn er den email-adresse du angav da du oprettede din profil. Tjek at din CAPS-log ikke er slået til, da der i Brugernavnet kun kan bruges små bogstaver, og der i Adgangskoden skelnes mellem små og store bogstaver. Har du stadig problemer med at logge ind, så kontakt Kundeservice, som vil hjælpe dig hurtigst muligt.

Hvorfor bliver min profil ikke godkendt?
Vi godkender alle nye profiler hurtigst muligt og indenfor senest 24 timer. Hvis vi finder at din profil ikke er overensstemmelse med vores krav og retningslinier, vil din profil ikke blive godkendt og du vil modtage en mail med guide til, hvad vi ønsker du skal ændre/tilføje. Hvis du ikke ønsker at tilrette din profil i overensstemmelse med de angivne retningslinier, vil den blive slettet, og du vil få dine penge retur. Du kan læse mere om medlemsbetingelser under “Generelle betingelser”.



Profil information

Hvorfor kan jeg ikke benytte mig af et selvvalgt brugernavn?
Tro, Håb & Kærlighed bestræber sig på at være et seriøst mødested med troværdige medlemmer, som står ved hvem de er, og hvad de hedder. Derfor ønsker vi ikke profiler som er “anonymiserede” vha. brugernavne som ikke er lig med dit rigtige navn, profilbilleder som ikke er vellignende osv. På din profil som er synlig for andre brugere, vil det dog kun være dit fornavn, der fremgår som profilnavn

Hvorfor skal jeg opgive efternavn og adresse?
Dette er vores sikkerhed ift. at kunne verificere ægtheden af din profil. Tro, Håb & Kærlighed bestræber sig på at være et seriøst mødested, og ønsker derfor at minimere risikoen for at brugere opretter sig med falske profiler på siden. Dit efternavn og adresse vil dog IKKE være synligt for andre brugere, og bliver under ingen omstændigheder videregivet til 3 person eller brugt til udsendelse af spam.

Hvorfor skal jeg opgive mobilnummer?
Tro, Håb & Kærlighed skal bruge dit mobilnummer til vores fremtidige SMS-baserede tjenester, hvor du fx vil kunne rekvirere ny adgangskode via SMS. Derudover skal vi kunne få fat i dig, hvis vi ikke har mulighed for at kontakte dig via din email-adresse. Dit mobilnummer vil IKKE blive brugt til udsendelse af spam eller videregivet til 3. person.

Hvorfor skal jeg opgive min email-adresse?
Tro, Håb & Kærlighed bruger din email-adresse, hvis vi skal i kontakt med dig. Det kunne fx være ifm. oprettelse af din profil. Vi bruger også din email-adresse til at sende dig notifikationer på “likes”, beskeder fra andre profiler, hvis en profil har lagt en “nøgle” hos dig osv. Derudover bruger vi din email-adresse til evt. udsendelse af nyhedsbrev, hvilket dog altid vil kunne afmeldes jf. gældende lovgivning. Din email-adresse vil under ingen omstændigheder blive givet videre til 3. mand eller brugt til udsendelse af spam.



Brug af funktioner

Hvor finder jeg mine beskeder?
Under “Min profil” kan du gå ind i fanebladet “Chat”, hvor dine beskeder vil fremgå. Du kan også i “Oversigten” se en lille del af de seneste chatbeskeder du har modtaget. Når du klikker på disse, kommer du automatisk over i chatvinduet.

Hvordan kontakter jeg en profil?
Når du klikker på profilen, vil der lige under det store profilbillede fremgå en boks hvori der står “Skriv til profilen”. Klikker du på denne, kommer du ind i chatvinduet og kan skrive til vedkommende.

Hvordan ser jeg hvem der har været inde på min profil?
I “Min profil” under fanebladet “Siden sidst” kan du i venstre kolonne se hvem der har været inde og besøge din profil. I højre kolonne vises dine egne aktiviteter på siden.

Kan jeg “like” et billede?
Ja, i nederste hjørne af billederne på profilen, fremgår der et lille hjerte, Klikker du på dette, vil vedkommende få en notifikation på mail om at du har liket hans/hendes billede. I mailen vil vedkommende via et link kunne klikke direkte ind på din profil.

Hvordan uploader jeg en video?
Under “Min profil” kan du uploade både billeder samt videopræsentation under fanebladet “Fotos/Video”. Dit videoklip uploades fra din computer eller din smartphone præcis som når du uploader billeder på ex. Facebook og lignenden Det er en god idé at holde videoklippet på en overskuelig længde. Man kan sige rigtig meget på bare 20 sek. Prøv selv!

Hvordan bruger jeg “nøglen”?
Når en “nøgle” accepteres, opstår der et match mellem de to involverede profiler. Derefter er det ikke muligt at chatte med andre, blive “fundet” af andre, “like” eller blive “liket”, men man kan i ro og fred udvikle relationen med sit match. Viser det sig at det alligevel ikke var det “rigtige” match, kan man inddrage nøglen igen, og fortsætte jagten på kærligheden.


Hvorfor kan jeg ikke chatte med en profil?
Hvis “chat-boksen” ikke er synlig på en profils billede, er det fordi vedkommende har et “match” med en anden bruger, og dermed ikke kan kontaktes. Du vil heller ikke have mulighed for at “like” vedkommendes billeder, før match er evt. ophørt.
 

Hvordan opsiger jeg mit medlemsskab?
Hvis du vil opsige dit medlemsskab skal du gå ind under ”Medlemsskab” Her kan du trykke på ”Opsig medlemsskab”. Dit medlemsskab forbliver aktivt indtil din forudbetalte periode er udløbet. Din profil forbliver synlig på siden indtil du sletter din profil.

Hvordan sletter jeg min profil?
Du kan slette din profil helt under Fanebladet Profil info .

Hvordan blokerer jeg en profil?
Du blokerer en profil ved at klikke på “Blokér denne bruger fra at kunne kontakte mig” nederst på vedkommendes profilside. Når brugeren er blokeret, vil jeres profiler ikke længere være synlige for hinanden, og jeres evt. tidligere korrespondance i Chat-vinduet vil blive fjernet. Hvis du ønsker at anmelde en bruger pga. chikane ell. lign., skal du kontakte Kundeservice.

 

Cookies

Hvordan undgår jeg cookies på min computer
Læs mere om vores Cookie-politik under Generelle betingelser. Hvis du ønsker at slette cookies fra din computer eller helt undgå dem, kan du finde en vejledning her!



Kundeservice

Hvordan kontakter jeg Kundeservice?
Du kan kontakte vores Kundeservice på mail: kundeservice@t-h-k.dk.
Der kan forekomme ventetid i optil 48 timer.




Priser

Hvad koster et medlemsskab på Tro, Håb & Kærlighed?
Abonnementet koster 99,- kr/mdr

I perioder vil vi tilbyde nye medlemmer andre introtilbud. Disse vil typisk fremgå på forsiden.